listalistalista

SENASTE:
Dryck: apelsin juice
Telefonsamtalet: Hsamia elr pappa imorse :) 
SMS: knas ljusdal! ;o <3 från linn. :)
Sång du lyssnade på: boy friends hate me ithink.
Gången du grät: wowee, någongång för två-tre veckor sen.  

HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet.
Förlorat någon speciell person: njaa
Varit deprimerad: kan jag inte säga att jag vaRT

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: arå
Fått ditt hjärta krossat: nej
Skrattat så att du har börjat gråta: miljontals gånger.
Träffat någon som förändrat ditt liv: njae, kan jag inte säga.. alla förändrar ju livet på något sätt.
Insett vilka som är dina äkta vänner: a, vissa ialf
Fått reda på att någon har pratat om dig: jaaaa
Kysst en kompis: hm, ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla tror jag väl?
Har du några husdjur: nej, hade en hund men han bor hos min brors ex
Vill du ändra ditt namn: nej, är nöjd med mitt namn, är ju en evelina.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: oj, firades av familjen tror jag.
Vilken tid vaknade du idag: 6.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: facebook chatten!
Någonting som du längtar till: nästa lov.. 
Senaste gången du träffade din pappa: var väl nån vecka sen.
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: att jag är godisberoende
Vad lyssnar du på just nu: who dat girl... hehe
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha faktiskt!
Vad gör dig irriterad just nu: skolan, fysatan sommaren gick onödigt fort.
Vad är ditt namn: Evelina
Singel/upptagen: singel & NJUTER AV DET 
Stjärntecken: tvillingarna
Kille eller tjej: Tjej är jag !
Hårfärg: rödbrunt + lite lila kanske!
Långt eller kort: kort, typ lite längre än axlarna
Längd: Runt 168.
Vad gillar du gällande dig själv: min kungliga humor
Piercings: Öronen 
Tatueringar: ingen än, vill ha 
Höger eller vänster: vänsterhänt om ni mena de 

DIN FÖRSTA:

Operation: oj, näsan någonstans
Piercing: öronen
Bästa vän: amanda
Sporten du spelade: wowe, gymnastik ithink eller fotboll? haha
Husdjur: hamster
Konsert: lena ph.. hahahahah
Förälskelse: har inte varit riktigt kär ännu!

JUST NU:
Äter du: kakor.. hehe
Dricker du: inget.
Är du på väg att: svara klart på frågorna och duscha
Lyssnar du på: justin bieber - baby

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon!!!
Kramar eller pussar: båda, men helst en kram för det är en sån otrolig närhet.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Spontan.
Snygg mage eller snygga armar: Mage!
Tatueringar eller piercingar: tatueringar, så nice
Känslig eller inte: får väl inte vara överkänslig men inte hjärtlös heller
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: bråkstake, det är något för mig.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: nej
Krossat någons hjärta: hoppas jag inte.
Har du blivit arresterad: nope
Gillat din killkompis (mer än som vän): nja.

TROR DU PÅ:
Dig själv: ja visst
Mirakel: oja
Kärlek vid första ögonkastet: nej, då är det utseendet man fallet för.
Himlen: mjo, kollar jag upp finns den där!
Tomten: haha, nej isånnafall vill jag träffa han!
Att kyssas på första dejten: absolut, men dejtar inte haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0