lite shopping sen i sommar

det mesta har ni ju redan sett, eftersom jag har haft på mig det mesta i andra inlägg..
men ni får se här ändå!
galet snygga shorts
var ju på jakt efter ett par helsvarta shorts, hittade ett par 34or!
jeans.. i xs, otroligt att jag fick på mig dom!
stickadtröja asfin på, men dålig kvalite, trådar dras ut hur enkelt som helst. suck
väska, den är mycket finare i verkligheten!
never say never, bästa filmen någonsin. fast den låg på min säng när jag kom hem. TACK!
+smink, deo, smycken & mjukisdressar 2 stkn.. och nåra tshirts.
och allt jävla godis & pizza och donken mat jag smällt i mig, det är nog det jag blivit mest fattig på.

Kommentarer
Postat av: Andrea

SV; blev kär i alla kläder o allt ovanför!! :D

Hahah :)

2011-08-11 @ 20:34:43
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0